Klaipėdos universiteto Socialinio darbo katedra dar vasarą rengė kūrybinį videoprojektų konkursą „Aš keičiu pasaulį“ 8-12 klasių Lietuvos moksleiviams, kuriame jaunimas kūrė socialines reklamas.
Socialine reklama siekiama pozityvių pokyčių visuomenėje keičiant požiūrį į žmogų, skatinant įsitraukti į prasmingas veiklas. Dalyvaudamas šioje iniciatyvoje TU gali padėti įgyvendinti Lietuvos pažangos strategiją ,,2030“, kurios esminės nuostatos: visuomenė turi pripažinti socialinę atskirtį turinčių asmenų teises išsaugoti orumą ir būti visaverčiais visuomenės nariais; aktyviai dalyvauti socialinės įtraukties politikoje ir veikloje, padėti kovoti su stereotipais ir stigmatizacija. Socialinė reklama – puikus būdas skatinti ir populiarinti savanorystę, įsitraukti į savanoriškas veiklas.
Jau galime pasidžiaugti konkurso rezultatais ir pasveikinti tris gimnazistes - Agnetą Butkutę, Martyną Chlestovaitę ir Meidą Slibinskaitę - tapusias šio konkurso laureatėmis. Merginos savo trumpame filmukyje akcentavo, kad moteris nėra daiktas arba nuosavybė. Gimnazisčių ir kitų moksleivių darbus galite rasti
čia.